بازم خودت خدا

کلبه یخی

سکوت سردت راخریدارم

خدایا!



من دلم قرصه!


كسی غیر از تو با من نیست


خیالت از زمین راحت، كه حتی روز روشن نیست


كسی اینجا نمیبینه، كه دنیا زیر چشماته

 

 
یه عمره یادمون رفته، زمین دار مكافاته



فراموشم شده گاهی، كه این پایین چه ها كردم

 
كه روزی باید از اینجا، بازم پیش تو برگردم



خدایا وقت برگشتن، یه كم با من مدارا كن


شنیدم گرمه آغوشت


اگه میشه منم جا كن............
..

 



نظرات شما عزیزان:

علی مددی
ساعت11:12---24 تير 1393
سلام عسل جون وبلاگ خیلی جالبی داری.
واقعا سلیقه ات قابل تحسینه تبریک میگم.
به منم سربزن ونظر بده خوشحال میشم.


بهنام
ساعت10:38---24 تير 1393

دوستی فصل قشنگیست پر از لاله سرخ
دوستی تلفیق شعور من و توست
دوستی رنگ قشنگیست به رنگ خدا
دوستی حس عجیبیست میان من و تو


AhmadReza
ساعت10:14---24 تير 1393
وبلاگت خیلی قشنگه ایول
پاسخ:ممنون


pj
ساعت20:10---15 تير 1393
زیبا بود . ممنون .

بهنام
ساعت19:26---15 تير 1393
سلام

عصر بخیر

متن دلنشینیه ممنون عسل

گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد...!

گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه می خواهد...!

نه به شکل دوستت دارم...

و یا نه به شکل بی تو میمیرم...!

ساده شاید،

مثل...

دلتنگ نباش...فردا روزی دیگر است..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 15 / 4 / 1393برچسب:,ساعت19:3توسط ♥asal♥ | |